Då var det dax igen

Sitter här och dricker mitt kaffe. Ska snart göra mig iordning för jobbet.

Ska åka ner mot Orskarshamn inatt med lastbilen. Vanligen så brukar jag åka till Jönköping så det blir trevligt med en ny väg denna natt.

Min helg har annars varit lugn och bra.

Efter noga inspektion så ser det ut som att jag borde städa min lägenhet men jag gör väl som vanligt och hyr mig en storstädning. Så himla skönt att göra sådant, man åker iväg på jobbet och när man sedan kommer hem igen så är det städat och fint :)

Ni får ha en bra vecka alla så hörs vi av .... Chip

Kommentarer
Postat av: Storasyster Bettan

Vem ska du hyra in som städerska,,,,,hepp

2008-10-13 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0